- Kalite Ahlakımızdır.
- Müşteriye sunacağımız ürünleri önce kendimizin beğenmiş olması, kalite anlayışımızın ayrılmaz bir parçasıdır.
- “Her şey müşteriyle başlar” diyoruz ve çalışma hayatımızı bu anlayışla düzenliyoruz.
- Tüm müşterilerimizle bir bütünün parçaları gibiyiz. Dolayısıyla müşterilerimizin ve hatta onların müşterilerinin taleplerini kalite, fiyat ve zaman açısından en uygun seviyede karşılamak temel ilkemizdir.
- ISISAN’ da üretim ve hizmetin kalitesinden bütün çalışanlar sorumludur.
- Hedefimiz, ISISAN’da TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ anlayışını hâkim kılmaktır.
- Kalitemizin izlenebilirliği, sürekli iyileştirilmesi ve geliştirilmesini sağlamak için ISISAN A.Ş de ISO 9001ve ISO 13485 KALİTE YÖNETİM SİSTEMLERİNİ çalışma hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline getirmeye kararlıyız.
- Başarı tüm çalışanların olacaktır.
Kalite Politikası
21.04.2015
Rev.Nu: 01